Friday, June 5, 2009

ibarat harimau mengais bunga

aku taktau nape aku mudah bosan,especially dgn mreka2 yg begelar wanita ni.
memang sedari dulu lagi,except 4 2 person ever b4: yah dan c sundal tu,

mula2 aku semangat gler nak ayat,tapi tgk angin r,kalo slalunye dlm 1-2minggu je,pas dpt no,knl2 dah,agak2 mcm dia pecaya kat aku,mcm dah blh nak dapat dah,aku blah.semangat tu dah xde tbe2,even mase mula2 memang aku suke kat mereka2 ini kn.
series aku xbeniat nak main2 mcm ni,tapi jiwa dah xde lar...jiwa mluap2 di masa awal pertemuan kte.
hurm...tapi series r,memang tak tahan lame,aku masih mencari punca kau bosan.
honestly ni la sebab utama aku lone ranger.haha.
mungkin belum jmpe soulmate kot.mungkin jugak ia impak dr pengalamn yg memberi trauma.bak kate yan,karma aku kot.huh!!pecaya habish aku kat karma.

No comments: