Wednesday, July 15, 2009

apa itu bahagia.

ade sorang housemate aku ni tanya soklan cepu emas..

"weh,ble last time ko kuar tgk wayang dgn pempuan,maksud aku...berdua r.."-kata beliau.

terkedu jgk aku ble dapat soklan cepu emas tu...

yer tak yer gak

lame gler dowh..dalam bulan 9(september)- 10(oktober) tahun lepas kot(2008)
(aku tak bape ingat coz lame sangat) sampai skg..slalu tgk waayng dgn batang jer..takpon sorang2...(aku still bersyukur,at least dpt gak tgk wayang kn?compare dgn org palestin dan lain2..)

tu yg aku agak sedih pastu..even beliau saje tanye je kan...tapi memang makan dalam r cter dia..

tah la..

lame sgt kot aku stick kat sorang pempuan..dan ending nya bukan seperti yg di duga.
yang indah tu sekejap cuma.tapi aku betul2 bersyukur Alhamdulillah kerana dtemukan dgn dia...even tak kekal selamanya.tapi aku dapat tau,faham,hayati,dan selami..

apa itu bahagia.

No comments: