Wednesday, November 25, 2009

hati yg gering

arini last day aku kat umah,smlm aku tinggal sengsorang.

Madot dah balik =(
Gen pon da balik =(
sayu jugak aku..bukan sebab aku dok sengsorang..tapi..

pasni susah nk jmpe madot ngn gen dah,deme dah hbs blaja,masing2 wat haluan masing2...pikir2 balik,sedih la,sape x sedih??lame kot kami dok serumah,dr uitm penang lg,calculate sume ade la dlm 2thn sengah.phew.

arini aku kne balik puncak alam,malas betul rasenye..naseb la esok raye aji,kalo tak,da lame aku x gerak,aku lepak gerik je...lg best.

hurm,aku plan sabtu nk blk kuang, then next wik aku nk blk gerik, and then kne jg anak buah aku kat nilai 8/12 dia sunat. tp aku plan nk p Rock The world..haha,lambat lg tu 26/12 kn?haha

membe aku pulak kawen kat Melak 5/12 huish..letih la jugak cuti ni...kuikui.

smlm aku de chat ngn classmate aku *name drahsiakan,tp pempuan la*
tanya tentang pempuan especially,dan isi penting nyer adalah...

perempuan mahukan jaminan!

mcm mane dgn duit?ya...duit related sgt2 dgn jaminan. paham2 sniri sudey.
chow.

No comments: