Wednesday, January 27, 2010

sumpah,aku rindu padanya.


bismillahhirrahmannirrahim.

dah agak lame aku xtulis blog,bz dgn manusia,bz dengan kerja,bz dengan lalai.

its 28th january today,
aku bajet nk tulis ble 24th january coz d tarikh keramat itulah semuanya berakhir.
tp...aku xberkemampuan.

my life is not a fairy tale.

aku baru dapat tau last week yg dia dah bertunang rupenye,ujg tahun lepas dia bertunang,dan akan berkahwin tahun ini. sebak rasanya ati..

n i have no one to turn to,no more shoulder to cry on.now its always just on myself.

owh ya,aku cuba lupakan dia,tapi tak mampu.

suddenly,pg td..aku teserempak dgn seakan2 dia d bwh rumah aku..kemusykilan timbul.

Allahhuakbar! apekah semua ini?

aku jd kaget,buntu utk apa2..aku hanya mampu merenung dia dr jauh sahaja.what sholud i do?i cant figure it out myself..otak jd krem,fikiran melayang tika aku dlm class pg td.

No comments: